Medlemsmöte i VSG 1 september 2009 i Malmabergs mötesplats
Efter att ha haft tisdagsövningarna i Missionshuset
på Vallby friluftsmuseum under sommarmånaderna flyttade hösten
2009 Spelmansgillet sina tisdagsövningar tillbaka till kaféet
i Malmabergs Mötesplats.
I samband med flytten 1 september hölls ett medlemsmöte.