Medlemsmöte i VSG 1 september 2009 i Malmabergs mötesplats


Efter att ha haft tisdagsövningarna i Missionshuset på Vallby friluftsmuseum under sommarmånaderna flyttade hösten 2009  Spelmansgillet sina tisdagsövningar tillbaka till kaféet i Malmabergs Mötesplats.

I samband med flytten 1 september hölls ett medlemsmöte.

Klicka på bilden för att få en större bild.


18 medlemmar hade tagit sig till mötet

Till startsidan